Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 lutego 2015

Stars


                                                                       Eloszki :-)   



Pokaże wam moją propozycje na dziś. :-)






Na zdjęciach jestem ubrana w białą bluzkę,czarne getry i biały sweter w czarne gwiazdki.Buty mam botki a do tego brązowa torebka,do tego dołożyłam bransoletkę z perełek.Na niektórych zdjęciach mam okulary.




























                                                                                                     buziaczki Ariana and  Natalie ;-*

                                      

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się sweterek :)
    Chciałabym się zrewanżować obserwacją, ale nie masz baneru, który mi to umożliwi, nie lubię dodawać ludzi do kręgów, bo uważam je za swoje prywatne, a ty masz tylko dodawanie do kręgów. Daj znać jak dodasz baner (masz to w dodawaniu gadżetów na ustawieniach w układzie) i wtedy cię z chęcią zaobserwuję :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny outfit, może tylko powiększ następnym razem zdjęcia, będą się lepiej prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za rade na pewno skorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjecia som bd ladne uwielbiam postu z duzo zdjeciami im wiecej tym fajniesza notka jak dla mnie ale tez dobrze jest jak jest opis u ciebie super

    OdpowiedzUsuń